انواع غذا با مرغ | غذاهای ایرانی با مرغ | انواع سالاد با مرغ

غذاهای ایرانی، از تنوع بسیار زیادی بهره می­برند. از انواع خورش گرفته تا کباب ها و غذاهای محلی،انواع غذا با مرغ ، از نمونه­ های عادت­ های غذایی ایرانی با تنوع بالا هستند. به طور کلی، بیشتر غذاهای ایرانی با گوشت یا مرغ تهیه می شوند. در ادامه مطلب با انواع غذاهای ایرانی که با مرغ تهیه می ­شوند، آشنا می­ شوید.

انواع غذاهای ایرانی که با مرغ تهیه می شوند

زرشک پلو با مرغ، از محبوب­ ترین غذاهای ایرانی است که در بیشتر رستوران های تهران و دیگر شهر­های کشور با طبخ­ های گوناگون عرضه می­ شود. این غذا از برنج، مرغ آب ­پز، کبابی یا سرخ شده به همراه زرشک تهیه می ­شود. گفتنی است که در بعضی مواقع، پسته­‌ی خرد شده هم در کنار زرشک در این غذا استفاده می­ شود. زرشک پلو با مرغ یک غذای رسمی به حساب می­ آید و در مهمانی ها و مراسم ها رسمی، از غذاهای اصلی به­ حساب می­ آید. همچنین زرشک ­پلو با مرغ را می­ توان با سفارش­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.

سبزی پلو با مرغ

از دیگر غذاهای رسمی و محبوب ایرانی است. تفاوت اصلی این غذا با زرشک پلو، در نوع برنج‌­اش است؛ به طوری که برنج این غذا با سبزی ریز شده مخلوط شده و طعمی متفاوت به خود می­ گیرد. از سوی دیگر مرغ این غذا می­ تواند به صورت کبابی یا سرخ شده سرو شود. در کنار زرشک پلو با مرغ، سبزی پلو با مرغ هم از غذاهای رسمی ایرانی به حساب می ­آید و در مراسم های رسمی و مهمانی ها، در صف اول میز شام یا نهار قرار دارد. طعم سبزی پلو با مرغ بسیار خاص بوده و طرفداران خاص خودش را دارد. سبزی پلو با مرغ را می­ توان با سفارش­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.
غذا با مرغ-سفارش آنلاین غذا

خورش فسنجان با مرغ

از نسل­ های قدیم بین مردم بسیار محبوب بوده و با دستور پخت ­های مختلفی تهیه می ­شود. به ­طور کلی خورش فسنجان با مرغ از ترکیب برنج سفید، گردو، مرغ و رب انار تهیه می ­شود. فسنجان با طعم ­های ترش، شیرین و معمولی تهیه می­شود که با سلیقه ­های مختلف سازگار است. در کنار سبزی پلو با مرغ و زرشک پلو با مرغ، خورش فسنجان با مرغ هم از غذاهای رسمی ایرانی است که در مهمانی ها و مجالس رسمی، از غذاهای اصلی به حساب می ­آید. خورش فسنجان با مرغ را می ­توان با سفارش­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.
غذا با مرغ-سفارش آنلاین غذا

ته­‌چین با مرغ

یک غذای نسبتا فانتزی است که در کنار مزه‌­ی بسیار خوب و خاص، ظاهر متفاوتی در مقایسه با دیگر غذا­های ایرانی تهیه شده با مرغ دارد. ته­‌چین مرغ از برنج، زعفران، مرغ ریز شده به همراه تخم ­مرغ تهیه می ­شود. شکل ظاهری این غذا مشابه یک ته‌­دیگ ذخیم است که به رنگ زرد در می ­آید. ته‌­چین با مرغ عموما به عنوان یک وعده کنار غذای اصلی سرو می شود و چهر‌‌ه‌­ی سفره­‌ی غذا را زیبا­تر می­کند. در کنار سبزی پلو با مرغ و زرشک پلو با مرغ، خورش فسنجان با مرغ، ته‌­چین با مرغ هم از غذاهای رسمی ایرانی است که در مهمانی ها و مجالس رسمی، از غذاهای اصلی به حساب می ­آید. ته­‌چین با مرغ را می­ توان با سفارش­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.
غذا با مرغ-سفارش آنلاین غذا

سالاد سزار با مرغ

از محبوب­ ترین سالاد ها است که در بیشتر رستوران ها و کافه های تهران و دیگر نقاط کشور سرو می شود. سالاد سزار از کاهو، زیتون نان تست خرد شده به همراه تکه های ریز شده مرغ و پنیر مخصوص تهیه می ­شود. در بسیاری از مواقع، از سالاد سزار به عنوان غذای اصلی استفاده می شود؛ چرا که از نظر ارزش غذایی، یک نمونه کامل به حساب می ­آید. از سوی دیگر، در بسیاری مواقع از سالاد سزار به عنوان یک پیش غذای کامل و خوشمزه یاد می شود. سالاد سزار با مرغ را می­ توان باسفارش ­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.
غذا با مرغ-سفارش آنلاین غذا

سالاد الویه با مرغ

یارشور، مرغ ریز شده، تخم مرغ و سس مایونز تهیه می­شود. همچنین در بعضی مواقع ذرت و دیگر افزودنی های خوشمزه هم به این غذا اضافه می شوند. سالاد الویه به تنهایی یک غذای کامل است و به میزان زیادی پروتئین و کربوهیدرات را در خود جای داده است. گفتنی است که سالاد الویه به صورت ساندویچ هم سرو می شود که از موارد محبوب این دسته‌­ی غذایی به حساب می ­آید. سالاد الویه را می ­توان با سفارش­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.
غذا با مرغ-سفارش آنلاین غذا

باقالی پلو با مرغ

از دیگر غذاهای رسمی و محبوب ایرانی است. تفاوت اصلی این غذا با زرشک پلو، در نوع برنج‌­اش است؛ به طوری که برنج این غذا با سبزی ریز شده به همراه باقالی پخته و مخلوط شده و طعمی متفاوت را به خود می ­گیرد. از سوی دیگر مرغ این غذا را می ­تواند به صورت کبابی یا سرخ شده و حتی آب ­پز سرو شود. در کنار زرشک پلو با مرغ و سبزی پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ هم از غذاهای رسمی ایرانی به حساب می­ آید و در مراسم های رسمی و مهمانی ها، در صف اول میز شام یا نهار قرار دارد. طعم سبزی پلو با مرغ بسیار خاص بوده و طرفداران خاص خودش را دارد. سبزی پلو با مرغ را می­توان با سفارش­آنلاین غذا به آسانی تهیه کرد و دیگر نیازی به طبخ آن در خانه یا سفارش حضوری نیست.

Comments

جدیدترین مطالب ما