با ۱+۵ پیتزا فروشی برتر تهران آشنا شوید|سفارش پیتزا

به­‌طور کلی، پیتزا فروشی‌­های زیادی در سطح شهر تهران در حال فعالیت هستند. تعدادی از این رستوران‌ها بر اساس سنت‌­های قدیمی کار می کنند و پیتزاهایشان عموما از ترکیب سوسیس و کالباس به همراه پنیر پیتزا تهیه می‌­شوند. از سوی دیگر، تعداد قابل توجهی از رستوران­‌ها، همواره به دنبال نو­آوری و تولید یک مزه‌­ی جدید و خاص در پیتزاهایشان هستند. همچنین امکان سفارش آنلاین غذا از طریق ریحون امکان پذیر است. در ادامه مطلب، با ۵+۱ پیتزا فروشی منتخب ریحون و در اصل پیتزا فروشی‌­های برتر تهران آشنا می­شوید.
  1. پیتزا پرپروک

پیتزا پرپروک در چند منطقه‌­ی تهران مثل سعادت­‌آباد شعبه دارد. طراحی پیتزا های پرپروک به سبک خاص خودش بوده و به شکل مربع تهیه می­شوند. تنوع بالای پیتزا، از نکته‌­های مثبت این رستوران است و یکی از معروف­‌ترین پیتزا­های پرپروک، استیک با فلفل است که طرفداران خاص خودش را دارد.
  1. پیتزا نخل

پیتزا نخل در خیابان نیاوران واقع شده است. این رستوران که طراحی داخلی بسیار زیبا و خاصی دارد، غذا‌های متفاوتی هم ارایه می­دهد. طعم پنیر به‌­کار رفته در پیتزاهای نخل، از نکته‌­های مثبت این رستوران است؛ همچنین پیتزای استیک و مخصوص نخل، طرفداران زیادی دارد.
  1. پیتزا زیگ­زاگ

پیتزا زیگ­زاگ تنها یک شعبه دارد که آن­‌هم در محله‌­ی سعادت‌­آباد، پایین تر از میدان کاج است. زیگ­زاگ از دسته رستوران­‌هایی است که نو­آوری در تهیه و تولید پیتزا را در دستور کار خود قرار داده است. برای مثال پیتزای میت لاورز این رستوران، همراه با سوسیس ژاپنی تهیه می­‌شود که در کنار طعم کاملا متفاوت، جلوه‌­ی خاصی هم به پیتزا­های این رستوران داده است.
  1. پیتزا خاتون

خاتون از قدیمی‌­ترین پیتزا فروشی­‌های تهران است. خیابان شریعتی، روبه‌­روی مسجد قبا، محل دائمی این رستوران قدیمی است. طعم خاص پنیر پیتزا، نوع طبخ خمیر و کیفیت بسیار زیاد مواد به کار رفته در پیتزا، از نکته های مثبت خاتون است. به طور کلی می توان گفت که کل منوی خاتون پیتزا های بسیار خوبی هستند اما پیتزا استیک و پپرونی، از نمونه‌­های خاص منوی خاتون هستند.
  1. پیتزا باگت

باگت، پیتزا فروشی شماره یک تهران است؛ چرا که از بدو تولد باگت، نو­آوری و خلافیت در تهیه و تولید پیتزا، محور اصلی حرکت این رستوران بوده است. باگت در سطح شهر به پیتزای سیر و استیک‌­اش معروف است؛ اما به تازگی منوی جدیدی تحت عنوان «دیپ دیش» (Deep Dish) به این رستوران اضافه شده که از منوی مذکور، پیتزای میت لاور یک شاهکار به تمام معنا است. شعبه اصلی باگت در خیابان پاسداران است؛ همچنین در منطقه‌­های سعادت­‌آباد، اندرزگو و تهران پارس هم شعبه دارد.

۵+۱٫ آفرود برگر

آفرود برگر بر خلاف اسم­‌اش، پیتزاهای خاص و البته بسیار خوشمزه­‌ای دارد. این رستوران که تمرکز اصلی‌­اش روی برگر هاست، پیتزاهای با ظاهر و طعم خاص دارد. برای مثال پیتزا مثلثی با نام “پیتزا برگر” تجربه‌­ای کاملا متفاوت را برای شما به ارمغان می‌­آورد. گفتنی است که آفرود برگر تنها یک شعبه دارد که آن­هم در سعادت‌­آباد، خیابان بخشایشی است.


Comments

جدیدترین مطالب ما