سفارش غذا برای مهمانی و تولد | غذا برای مجالس

بارها ممکن است با این سوال‌ها مواجه شده باشیم و حتی ممکن است یکی از دغدغه های ذهنی ما شده باشد که مهمانی خود را چگونه برپا کنیم؟ به خصوص در مواقعی که با مهمان رو در بایستی هم داریم. اما چه باید کرد ؟ برای میهمانی و تولدی که تعداد میهمان ها زیاد است و وقت ما کم، بهترین راه حل چیست ؟
مهمانی، یکی از اتفاق های خوب زندگی آدم هاست. به طور کلی مهمانی ها گاهی برای مناسبت های خاص بر پا می شوند و گاهی برای دیدار دوستان یا سایر مناسبت ها. در بیشتر مهمانی ها، نوشیدنی هایی مثل آب میوه و از سوی دیگر انواع خوراکی ها مثل دسر، غذا و غیره برای مهمان ها سرو می شوند.
حالا سوال اینجاست که غذا و نوشیدنی های مهمانی ها به چه شکل تهیه می شوند. نوشیندی و غذای تعدادی از مهمانی ها در خانه به صورت دستی تهیه و تولید می شوند؛ اما راه دوم و البته سریع تر، سفارش غذا برای مهمانی از رستوران ها است. چرا که در سریع­ترین زمان ممکن، به آسانی غذا و نوشیدنی لازم برای برپا کردن مهمانی تهیه می شود.
سفارش غذا برای تولد، سفارش غذا برای مهمانی، سفارش غذا برای مجالس و حتی شرکت ها، می تواند به صورت آنلاین انجام شود. سفارش آنلاین غذا به شما کمک می کند تا آسان تر غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کمترین زمان و به آسانی آن را سفارش دهید. گفتنی است که لیست غذا های ایرانی، لیست غذا های مجلسی ایرانی، منوی فست فود ها و پیتزا فروشی ها، در سامانه های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون موجود است؛ در نتیجه شما به آسانی می ­توانید تمام غذا های رستوران ها را بررسی کردن و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با سفارش آنلاین غذا، در کنار آسان تر کردن فرآیند سفارش غذا، در وقت خود هم سرفه جویی کنید.

سفارش انواع غذا برای مهمانی های مجلسی

مهمانی های مجلسی، آداب و رسوم خاص خودشان را دارند. از نحوه­ی برگزاری گرفته تا نوع نوشدنی و غذا در مهمانی های مجلسی، سبک خاص خودش را دارد. به طور کلی، غذاهای اصیل ایرانی مثل خورش ها (خورش فسنجان، بادمجان و غیره)، انواع کباب مثل کوبیده، برگ و جوجه و حتی خوراک های ویژه مثل خوراک زبان، از غذا های اصلی مهمانی های مجلسی هستند. در نتیجه اگر به دنبال برگزاری یک مهمانی مجلسی بسیار خوب هستید؛ می ­توایند غذا و نوشیدنی مهمانی خود به ویژه مهمانی های مجلسی را به کمک سامانه های سفارش آنلاین غذا به صورت اینترنتی در کمترین زمان سفارش دهید. همچنین منوی موجود در این سامانه ها، انتخاب غذا را برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد.
غذا برای مجالس

سفارش انواع غذا برای تولد

تولد، یکی از زیبا ترین جشن هایی است که هرساله به مناسبت سال روز تولد آدم ها برگزار می شود. به طور کلی، تولد ها در مقایسه با مهمانی های مجلسی، شرایط و رسوم ساده تری دارد. در نتیجه می توان مهمانی را ساده تر به همراه هزینه کم تر برگزار کرد. موارد لازم برای برگزاری یک تولد خوب و مناسب، کیک، نوشدنی و غذای مناسب است. فارغ از کیک تولد، غذایی برای مهمانی تولد مناسب است که تهیه و تولید و همچنین میل کردن آن بسیار سبک و آسان باشد؛ چرا که در مهمانی های تولد، بیشتر مهمان ها در جنب و جوش بوده و علاقه ای به خوردن غذا های سنگین یا رسمی ندارند. از غذا های مناسب برای مهمانی های تولد می توان به انواع پیتزا، برگرها، انواع سالاد مثل الویه و ماکارونی و از سوی دیگر نوشیدنی هایی مثل لیموناد و آب پرتقال اشاره کرد. اگر به دنبال برگزاری یک مهمانی تولد بسیار خوب هستید؛ می ­توایند غذا و نوشیدنی مهمانی خود به ویژه مهمانی های تولد را به کمک سامانه های سفارش آنلاین غذا به صورت اینترنتی در کمترین زمان سفارش دهید. همچنین منوی موجود در این سامانه ها، انتخاب غذا را برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد.
سفارش غذا برای تولد

 سفارش انواع غذا برای شرکت ها

تعداد قابل توجهی از شرکت های ایرانی، نهار یا غذای کارمندان خود را با هزینه‌­ی شرکت تامین می کنند. به طور کلی غذای شرکت ها در کنار داشتن کیفیت مناسب، باید از نظر قیمت و هزینه ­های جانبی هم، دارای شرایط مناسبی باشند. اصولا آشپزخانه های بزرگ مثل ریحون، می توانند غذای شرکت های بزرگ را تامین کنند؛ چرا که شرکت های بزرگ به دلیل داشتن تعداد کارمند زیاد، (بالای ۱۰۰۰ نفر) نیاز به ظرفیت تامین غذای بسیار زیادی دارند؛ در نتیجه هزینه‌­ی تامین غذا برای این تعداد کارمند، عدد بسیار زیادی خواهد بود؛ در نتیجه همه این صحبت ها، انتخاب آشپزخانه مناسب برای شرکت ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از انواع لیست غذاهای مناسب برای شرکت ها می توان به چلو خورش قیمه، چلو خورش قورمه سبزی، چلو خورش فسنجان با مرغ، چلو خورش بادمجان با مرغ، چلو خورش کرفس، زرشک پلو با مرغ، لوبیا پلو با گوشت، سبزی پلو با ماهی، باقالی پلو با مرغ و گوشت، انواع خوراک مثل شنسل مرغ، فیله مرغ گریل شده و از سوی دیگر انواع غذا های کبابی مثل ماهی کبابی، چلو کباب کوبیده، چلو کباب برگ، چلو کباب سلطانی و جوجه کباب با برنج اشاره کرد. اگر به دنبال انتخاب یک آشپزخانه بسیار خوب برای شرکت هستید؛ می ­توایند غذا و نوشیدنی مورد نظر خود به ویژه برای شرکت های بزرگ را به کمک سامانه های سفارش آنلاین غذا به صورت اینترنتی در کمترین زمان سفارش دهید. همچنین منوی موجود در این سامانه ها، انتخاب غذا را برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد.
سفارش غذا برای مهمانی

Comments

جدیدترین مطالب ما